دانلودفیلتر شکن Securelink pro vpn برای ویندوز

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Securelink pro vpn

فیلتر شکن‌ های ۲۰۲۴ یکی از بهترین نوع وی‌ پی‌ ان‌ ها هستند چون متناسب با محدودیت‌ ها طراحی شده‌اند و با نصب آن ها ما می‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

یکی از این فیلتر شکن‌ ها با نام Securelink pro vpn در گوگل پلی وجود دارد. که پس از نصب این برنامه می‌ توانیم به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. کار کردن با این فیلتر شکن و اتصال به سرور هایش در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به راحتی اتفاق می‌ افتد۰

مخفی شدن IP با فیلتر شکن Securelink pro vpn

ویژگی عالی که این فیلتر شکن دارد این است که موقعیت مکانی ما را کاملاً از دید افراد ناشناس پنهان می‌ کند و این کار را با تغییر دادن آدرس آی پی کشور ما که همان ایران است انجام می‌ دهد.چه از Wi-Fi عمومی یا از اینترنت تلفن همراه استفاده کنید ، Securelink pro vpn آی پی شما را پنهان می کند تا امنیت شما هنگام استفاده از سایت ها بالا  برود . همچنین تمام داده های شما را رمزگذاری می کند تا شما را ناشناس نگه دارد و در تلفن همراه خود محافظت شوید.

بالا بردن سرعت اینترنت با فیلتر شکن Securelink pro vpn

همچنین اگر دوست دارید از این فیلتر شکن برای تماشای فیلم‌ های مختلف استفاده کنید، لازم نیست نگران قطعی اتصال خود باشید. چون این برنامه سرعت اینترنت شما را افزایش می‌ دهد. تا بتوانید با بالاترین کیفیت هر نوع ویدیویی را از سایت‌ های مختلف تماشا کنید و حتی شما به راحتی می توانید با سرعت عالی فیلم‌ ها را برای خود از سایت ها یا برنامه های مختلف دانلود کنید.

فیلترشکن Securelink pro مناسب برای تمامی اینترنت ها ازقبیل ايرانسل و همراه اول و رایتل میباشد و حتی به کامپیوتر و لپ تاپ  نیز وصل میشود

خرید
اشتراک فیلترشکن