دانلودفیلتر شکن پرسرعت vpn.lat برای ايرانسل

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


نصب فیلتر شکنvpn.lat بدون محدودیت

تنها با ضربه زدن روی گزینه اتصال می توانید به سرعت یک اتصال ایمن برای گوشی همراه خود برقرار کنید. پس از اتصال یک اینترنت پرسرعت را در اختیار شما قرار می دهد تا به موارد دلخواهتان دسترسی پیدا کنید .

آیا برنامه vpn.lat محدودیتی دارد ؟

با نسخه جدید این فیلتر شکن می توانید بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی کار کنید . فقط کافی است روی یک دکمه ضربه بزنید تا به صورت ایمن به فیلتر شکن های پر سرعت این برنامه متصل شوید . با این فیلتر شکن می توانید جهان را به صورت ناشناس با سرعت بالا رفع انسداد کنید.

جلوگیری از ردیابی شدن

هنگام استفاده از این شبکه خصوصی مجازی آدرس IP واقعی و موقعیت جغرافیایی شما در برابر هر نوع ردیابی شدن ، محافظت می شود. همچنین می تواند به شما کمک کند از هر وب سایتی بازدید کنید و از سانسور و فایروال های اینترنتی اجتناب کنید. همچنین به سادگی از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

فیلتر شکن vpn.lat دارای سرور های سریع

این فیلتر شکن دارای تعداد زیاد سرور با پهنای باند پرسرعت از سراسر جهان است . این سرور ها در کشور هایی مثل هند، استرالیا، بلغارستان، هلند، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، سنگاپور، کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا قرار دارند. که می توانید به راحتی با سرعت بالا و به صورت نامحدود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید و از هر کجای دنیا متصل شوید.

ویژگی های فیلتر شکن vpn.lat

اتصال فوق العاده سریع

اتصال با یک ضربه در عرض چند ثانیه

وب سایت ها را با سرور های  قوی رفع انسداد کنید

بدون ثبت نام و بدون نیاز به اطلاعات ورود

بدون نیاز به کارت اعتباری

داده های شما را ذخیره نمی کند

بدون محدودیت ترافیک یا پهنای باند

امنیت تمام فعالیت های آنلاین

ودر آخر اگر از این فیلتر شکن رضایت کامل داشتید میتوانید تن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

خرید
اشتراک فیلترشکن